FANDOM

"Nowy początek"
PoprzedniNastępny
Rozdział 679
Informacje
Rozdział 679
Tom 70
Wątek Kaguya Ōtsutsuki Kontratakuje
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Amenominaka

Technika Wiązania Włosami

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Nowy początek" jest 679 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Gdy Madara krzyczy z bólu, Sasuke i Naruto zauważyli, że cienie Madary znikają. Niemal natychmiast spore ilości czakry pęka z ziemi i leci w kierunku Uchihy. Sasuke mówi, że czakra pochodzi od ludzi znajdujący się w Nieskończonym Tsukuyomi, wyczuwając, że czakra jest jeszcze potężniejsza od Shinju. Gdy Naruto i Sasuke podejmują próbę powstrzymania Madary od spożywania czakry to w tym momencie zostają złapani przez dwa nici czakry. Czarny Zetsu mówi im, że Kaguya używała kiedyś tej techniki i nikogo nie zabiła. Wszystko po to, aby stali się jej Białym Zetsu. Niebawem ciało Madary zaczyna rosnąć ze względu na spożycie ogromnej ilości czakry. Potem Czarny Zetsu przenosi się do Madary, a Obito upada na ziemię, Kakashi patrzy na niego zmartwiony. Gdy ogromna czakra wreszcie osiada, każdy jest w szoku, ponieważ przed nimi objawiła się Kaguya Ōtsutsuki. Czując obecność czakry, łapie Naruto i Sasuke, aby wyrzucić ich w ziemię. Sakura zaczęła się martwić, chce im pomóc, lecz zatrzymuje się widząc obok niej idącą Kaguyę. Kobieta używając swego Byakugana, zastanawia się, czy oni nie są jej synami lub wnukami. W końcu dochodzi do wniosku, że Hagormo Ōtsutsuki dał im techniki. Gdy Kakashi patrzy na przyjaciela, od razu pyta kobiety co jest jej celem. Kaguya mówi im, że na tej ziemi spędziła swoje pierwsze chwile i nie pozwoli na dalsze niszczenie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki