FANDOM

Oiroke: Otokonoko Dōshi no Jutsu
Otokonoko Dōshi no Jutsu
Nazwa
Japońska おいろけ・男の子どうしの術
Rōmaji Oiroke: Otokonoko Dōshi no Jutsu
Angielska Sexy: Boy on Boy Technique
Debiut
Manga Tom 38, Rozdział 347
Występuje w Manga
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Techniki Klonowania
Klasa Uzupełniająca
Ranga D
Jutsu Macierzyste Hāremu no Jutsu
Pokrewne Jutsu
Oiroke: Onnanoko Dōshi no Jutsu
Użytkownicy
Konohamaru Sarutobi

Technika, która wykonuje Oiroke: Onnanoko Dōshi no Jutsu. Technika, która podnieca kobiety seksualnie przez zmianę w dwóch nagich mężczyzn. W przeciwieństwie do dziewcząt przy zmianie, inne rzeczy są niezbędne, oprócz proporcji, jak wybór i kombinację mężczyzn jedna przemienia się i sposób ich ułożenia. Będąc dobrze znani osoby technika jest skierowana do regulacji odpowiedniej przemiany, można dostarczyć jeszcze większy wpływ.

Gdy Sakura gniewnie upomina skuteczność technik zboczonych (szczególnie, że tylko oszukani ludzie wchodzą do zamierzonego potencjału rozproszenia), Konohamaru szybko stworzył tę technikę mimo niej i udowodnił punkt. Co dziwne, był udany.

CiekawostkiEdytuj

  • Słowo Databook używa do opisania kobiet jest 婦女 子 (fujoshi, kobiety). To słowo jest wymawiane tak samo jak 腐 女子 (zgniłe dziewczyna), slang słowo dla dziewczyny, który jest wielkim fanem komiksów prezentujących męskiego homo-erotyczny (fanek yaoi).
  • Ta technika nie pojawia się w anime. Jednak nieco podobna technika jest używana przez Konohamaru w Lee Rock spin-off anime, Naruto SD: Lee Rock nie Seishun Pełna-Power Ninden, pokazując tylko Sasuke nazwał Technika Sexy Man, wraz z innym featuring Might Guy zwany Sexy: Manly Man Technika.
  • W angielskiej mandze, tylko sylwetka tej techniki jest widoczna. Sai wciąż podkreśla, że dwie liczby są jego i Sasuke.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki