FANDOM

"Operacja Noc Polarna"
PoprzedniNastępny
Operacja Noc Polarna
Informacje
Opening Over
Ending Denshin Tamashii
Japoński 決行!! 極夜作戦, Kekkō!!
Rōmaji Kyokuya Sakusen
Angielski Go! The Crest of Night Strategy
Polski Operacja Noc Polarna
Odcinek 46
Wątek Gang Byakuya (wątek)
Data Emisji 21.02.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Katon: Kitsunebi
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Operacja Noc Polarna (決行!! 極夜作戦, Kekkō!! Kyokuya Sakusen) jest 46. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Po tym jak Ryōgi opuszcza Shikadaia, Chōchō i Inojin przybywają, mówiąc mu, że zostali o to poproszeni z powodu protestów przeciwko Kompanii Kaminarimon. Gekkō i Ryōgi patrzą, jak protestujący maszerują przeciwko firmie Kaminarimon, Gekkō chwaląc strategię Ryōgi. Jeden z czołowych demonstrantów ma na karku znak. Ryōgi zastanawia się, co może zrobić Shikadaiem. Na posterunku policji geninom pokazano ulotki, które zostały rozprowadzone podżegając do przemocy przeciwko Kompanii Kaminarimon. Ponieważ demonstranci to zwykli obywatele zamiast shinobi, tylko tyle shinobi może zrobić przeciwko nim bez użycia nadmiernej siły. Boruto czuje się w konflikcie z obywatelami. Kōtarō dystrybuuje zadania. Drużyna Moegi otrzymuje miejsce w pobliżu siedziby firmy. W szpitalu Iwabee jest sfrustrowany, nie ruszając się z miejsca, ale Lee mówi mu, że zadania są absolutne. Shikadai bada rozmieszczenie demonstrantów i sił bezpieczeństwa, rozpoznając je skądś. Chōchō rozpoznaje wzory jako shōgi, powodując, że Shikadai rozpoznaje strategię wabików, którą Ryōgi użył przeciwko niemu. Shikadai pyta Inojin, jaki budynek znajduje się w otwarciu, a Inojin wyjaśnia, że jest to laboratorium Katasuke. Zdając sobie sprawę z planu Gang Byakuya, Shikadai czuje rozdarty między wypełnianiem swoich rozkazów i podejmowaniem działań mających na celu udaremnienie ich planu. Shikadai opuszcza swój posterunek, a za nim jego koledzy z drużyny. Drużyna Konohamaru zauważa, że Drużyna Moegi się porusza, a Boruto to sprawdza. Mitsuki mówi Saradzie, aby zaufał Boruto. Gang Byakuya wkracza do laboratorium, idąc prosto do danych ninjutsu z Katasuke. Protestujący przybywają do siedziby głównej Kaminarimon, a policja powstrzymuje się od użycia ninjutsu przeciwko nim. W drodze do laboratorium Shikadai wyjaśnia Boruto, że laboratorium jest celem. Inojin i Chōchō uważają, że Shikadai nie jest w stanie działać bez dowodów, ale mimo to go wspiera. Po przeanalizowaniu ich ruchów, Denki informuje Saradę, że działania protestujące nie pasują do tego, co zrobiliby normalni ludzie. Korzystając z jej Sharingana, Sarada widzi czołowego protestującego ze znaczkiem na szyi. W laboratorium badawczym znajdują zestrzelonego personelu, a Shikadai i Boruto znajdują Katasuke, który informuje ich o skradzionej pracy. Katasuke posadził naganiacza na Gekkō i dał Boruto terminal, by podążał za sygnałem. Pomimo zawieszenia Denki idzie na policję i zgłasza przeklętą pieczęć umieszczoną na wielu protestujących, podnosząc możliwość, że są pod genjutsu. Ojciec Denki jest z niego dumny. Gekkō wyjaśnia gangowi, co ukradli, i uspokaja Ryōgi, gdy pyta, czy to pomoże ludziom. Chōchō, Shikadai, Boruto i Inojin dogonili ich. Gang Byakuya rozdziela się, więc Gekkō może uciec z ukradzionymi danymi, Shikadai i Boruto idą za nim, podczas gdy inni trzymają resztę gangów. Podczas protestu, Shinobi Konohy zaczynają łamać genjutsu na demonstrantach. Chōchō i Inojin wykonują krótką pracę większości gangów, ale walczą z Okiem. Są uratowani przez Shikamaru. Naruto zwraca się do wioski za pośrednictwem telewizji i cienistych klonów, odsłaniając pojmany gang Byakuyi jako tych, którzy umieścili je pod genjutsu, i prosi mieszkańców wioski o pomoc w ulepszaniu Konoha. Gekkō i Ryōgi wskakują na przejeżdżający pociąg. Boruto i Shikadai również wskakują i konfrontują się z nimi.

Występujące postacie