FANDOM

Oyako Rasengan
Tryb Ogoniastej Bestii Naruto i Minato
Nazwa
Japoński 親子螺旋丸
Rōmaji Oyako Rasengan
Angielski Parent and Child Rasengan
Polski Wirująca Sfera Rodzica i Dziecka
Debiut
Manga Tom 67, Rozdział 645
Anime Odcinek 381
Powieść Boruto
Film Boruto
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, anime, film, gra i powieść
Informacje
Klasyfikacja Senjutsu, Ninjutsu, Ninjutsu Współpracy
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki
Jutsu Macierzyste Rasengan
Użytkownicy
Boruto Uzumaki (z Naruto Uzumakim)

Minato Namikaze (z Naruto Uzumakim)
Naruto Uzumaki (z Minato Namikaze lub Boruto Uzumakim)

Oyako Rasengan jest ninjutsu współpracy, gdzie dwójka shinobi - rodzic i dziecko, jak sama nazwa wskazuje - łączy Rasengana w celu stworzenia ogromnego.

Użycie Edytuj

Wersja Minato i Naruto Edytuj

Naruto i Minato, podczas gdy zarówno w Trybie Ogoniastej Bestii, jak i w Trybie Mędrca Naruto wspólnie tworzą Rasengana o rozmiarze swojego avatara, a następnie uderzają w ich cel. Ten atak był wystarczająco silny, aby odeprzeć Obito Uchihę jako jinchūriki Dziesięciooogoniastego.

Wersja Boruto i Naruto Edytuj

Naruto pomaga Baruto stworzyć gigantycznego Rasengana

Połączony Rasengan Naruto i Boruto w filmie.

Boruto zaczyna od stworzenia małego Rasengana. Chwytając za rekę Boruto, Naruto dodaje własną rękę do Rasengana, tworząc gigantyczną kulę, która łączy się w obu rozmiarach. Boruto użył tę technikę, aby zabić Momoshikiego Ōtsutsuki, żeby wyeliminować Rasengana z udoskonaleniem Rinnegana i Kulą Ogoniastej Bestii, także Boskim Drzewem.

Ciekawostki Edytuj

  • Chociaż wyraźnie nie jest to normalny Rasengan, to po prostu nazywa się Rasengan w mandze Boruto i w filmie Boruto.
  • W powieści Boruto, Rasengan, który stworzył Naruto i Boruto, działał tak samo jak Kieru Rasengan na większą skalę.
  • Podczas przekazywania swojej czakry do Rasengana Boruta, Naruto mógł w jakikolwiek sposób przekazać wspomnienia z przeszłości, szegółowo przedstawiając swoje cierpienia i zmagania, wypełniając swoje marzenia, aby zostać Hokage.