FANDOM

Patriarcha klanu Ōtsutsuki
Patriarcha klanu Ōtsutsuki
Debiut
Film Naruto Shippūden 7: Ostatni
Występuje w Film
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Kekkei Genkai Byakugan Byakugan
Przynależność Księżyc
Klan Klan Ōtsutsuki. Klan Ōtsutsuki
Jutsu
Wizja Wymiany Przeszłości

Patriarcha klanu Ōtsutsuki został okrzyknięty z głównej rodziny klanu Ōtsutsuki. Żył na tyle długo, aby dać cenne informacje na temat Tenseigan naczynie energii i historii na temat klanu Ōtsutsuki do Naruto i Hinacie Hyūga krótko przed jego śmiercią.

WyglądEdytuj

Jak każdy z potomków Hamury Ōtsutsuki, jego oczy były zamknięte w naczyniu energii dla Tenseigan. W młodości nosił białe uroczyste kimono z niebieskimi i pomarańczowymi liniami w jego rękawami i białą szarfę wiązanej przez prawe ramię wraz z shinobi sandały.

Miał też bladą skórę i długie kasztanowe włosy, wąsy i bródkę.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Był bardzo posłuszny i wierny Hamurze. Ze względu na jego bardzo podeszły wiek, miał szeroki zakres wiedzy na temat jego klanu i jego skarbów.

UmiejętnościEdytuj

Podczas gdy jego umiejętności nie były w pełni zaprezentowane, był co najmniej w stanie dzielić swoje poprzednie wizje z każdym, kto wydawała się godzien, aby zobaczyć, co on doświadczył. Też wydaje się być w stanie stwierdzić, czy dana osoba ma byakugana będąc ślepym.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Podczas swojego życia był świadkiem prawdziwej potęgi Tenseigana i zbiornika energii w to, co było jednym z najgroźniejszych walk w przeszłości. Był także jednym z niewielu ocalałych z wojny domowej, która niemal wyeliminowała główną rodzinę.

Naruto Shippūden 7: OstatniEdytuj

Po raz pierwszy pojawił po wykryciu przez Hinatę w katakumbach pod świątynią w starożytnej ruiny Ōtsutsuki w "Mieście Shinobi". Dzielił wizję przeszłości o statku energii i Tenseiganie, co Hinata straciła przytomność po obejrzeniu ich ogromne moce. Jego ostatnie słowa przed śmiercią i obrócić się w proch, że "Księżniczka Byakugana" musi zatrzymać Tenseigan z ożywienia.

Później pojawił się przed Hinatą z resztą zmarłych członków klanów i powiedział upadku głównego rodziny klanu Ōtsutsuki i Toneri, ostatniego żyjącego członka z rodziny Branch, która była pod wpływem skręconych i zinterpretował wersji niebiańskiego dekretu Hamuray. Później skłonił się, gdy pojawia się dusza Hamura jest wraz z innymi klanów i zastanawiali się, jak ona, jako "Księżniczka Byakugana", był tylko jeden w stanie zniszczyć statek energii, który był używany do sterowania księżyc przez jego potomka Toneri po błędnej interpretacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki