FANDOM

"Po drugiej stronie duszy"
PoprzedniNastępny
Rozdział 660.png
Informacje
Rozdział 660
Tom 69
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 392, Odcinek 393
Postacie
Bunpuku
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Po drugiej stronie duszy" jest 660 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Dwójka jinchūriki nadal walczą z łańcuchami, Naruto próbuje wyjść z trybu ogoniastej bestii, ale po chwili stwierdza, że nie może stłumić czakrę Kuramy, Madara uznaje wysiłki za daremne. Klon Białego Zetsu pyta, dlaczego Uchiha nie poszedł po Shukaku jako pierwszego. Po wysłuchaniu słów swego sługi, Uchiha postanawia zabrać się za Shukaku. Gaara tworzy piaskowe ręce i przechwytuje atak Uchihy, aby uniemożliwić mu we wciągnięciu Jednoogoniastego do Statuy. Deklaruje mu, że nie pozwoli na zabranie Shukaku. Tanuki jest wstrząśnięty słowami Kazekage; co powoduje, że pamięta czas kiedy był zapieczętowany w Gaarze jako dziecko. Również pamięta słowa swojego byłego jinchūriki; księdza Bunbuku, który przepowiedział bestii, że ktoś przybędzie, kto spowoduje, że demon zrozumie słowa, które zostały wyryte na jego rękach: "Serce" i "Akceptacja". Doprowadziło Shukaku do słowa "Miłość" (które ma na czole Gaara). Biały Zetsu potępia działania młodego Kazekage - które polegają na ochronie potwora, który spowodował mu tyle bólu i cierpienia. Madara wyposaża swoje Susanoo w miecze, Gaara chroni się automatycznie przed atakiem. B zrywa jedną z macek, a Kurama prosi o przysługę. Ostatecznie, Uzumaki traci swojego demona i upada.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki