FANDOM

"Pojawia się Gang Białej Nocy"
PoprzedniNastępny
Pojawia się Gang Białej Nocy
Informacje
Opening Over
Ending Denshin Tamashii
Japoński 白夜団、現る!!
Rōmaji Byakuyadan, Arawaru!!
Angielski The Byakuya Gang Surfaces!
Polski Pojawia się Gang Białej Nocy
Odcinek 43
Wątek Gang Byakuya (wątek)
Data Emisji 31.01.2018
Postacie
Katasuke Tōno

Kōsuke
Ryōgi

Jutsu
Uwolnienie Lodu: Zamarznięte Przechwytujące Pole
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Pojawia się Gang Białej Nocy" (白夜団、現る!!, Byakuyadan, Arawaru!!) jest 43. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Kōtarō i Konohamaru informują Boruto, Saradę i Mitsukiego, że sytuacja zakładników była jedynie rozproszeniem, pozwalając szlachetnym złodziejom zwanym Gang Byakuya, by kradli klejnoty ze skarbca. Boruto upiera się przy wejściu z nimi do krypty, czując chłód z systemu bezpieczeństwa. Biorąc pod uwagę środki bezpieczeństwa w miejscu, Kōtarō podejrzewa, że jest w pracy. Poza skarbcem Sarada znajduje zamarznięty kwiat. Pięć dni mija bez żadnych zmian. Denki wyjaśnia Boruto, że szlachetni złodzieje kradną od bogatych, aby dać biednym. Boruto pyta Shikadai o opinię na jego temat i jest zaskoczony, gdy Shikadai odpowiada, że muszą mieć swoje powody, ponieważ jest więcej w tym, co wiedzą i czego nauczyli się w Akademii. Ich rozmowa sprawia, że Shikadai nie rozumie strategii shōgi, którą studiuje. Sarada dokonuje przełomu w tej sprawie i informuje Boruto i Mitsuki o swojej teorii na temat użytkownika uwolnienie lodu, który obniżyłby temperaturę ciała, aby nie uruchamiać czujników termicznych. Według sugestii Boruto, nie zgłaszają swoich wyników, aby pozostać w pętli dochodzenia. Boruto zabiera ich do Katasuke, aby dowiedzieć się więcej o lodu, nie ostrzegając o śledztwie. Shikadai ratuje dziecko przed zbytnim zranieniem się podczas grania za pomocą wybuchowych notatek, a widz przechwytuje pionek shōgi, który upuszcza. Katasuke potwierdza swoją teorię uwalniania lodu i pokazuje im bardziej tajną stronę Konohy, gdzie mogliby znaleźć Gang Byakuyi. Znajdują post na temat sprzedaży skradzionych klejnotów. Shikadai wciąż zmaga się ze strategią shōgi, a obserwujący zwraca mu pionek shōgi. Dwóch rozmawia i grają shōgi godzinami. Shikadai oferuje mu zestaw, mając więcej w domu, mając nadzieję, że zagrają przeciwko niemu następnego dnia. Shikadai prosi ojca, aby nauczył go nowej taktyki, a Shikamaru zostaje zabrany, rozgniewana Temari, kiedy ignoruje jej wezwanie na obiad. Boruto, Sarada i Mitsuki spotykają się ze złodziejem, udając kupca. Złodziej, którego spotykają, to wabik, wyposażony w wybuchowe notatki. Prawdziwy złodziej kwestionuje ich lojalność wobec bogatych, uważając ich za złodziei. Używa klejnotu do rozproszenia, aby uciec, ale pozostawia im ślad zamarzniętych śladów do naśladowania. Podążają za śladami do systemu wodnego od strony gór, a od strony góry do zubożałej wioski. Złodziej łapie je za pomocą lodu i odkrywa, że ​​klejnot już został sprzedany, a jego zysk służy do ustalenia systemu wodnego dla wioski. Boruto nie ściga złodzieja, gdy je uwalnia, a później jest w konflikcie w tej sprawie. Złodziej zgłasza się do partnera, który twierdzi, że inny plan jest już skonfigurowany. Złodziej odchodzi do służby wartowniczej. Shikadai czeka na swojego shōgi partnera.

Występujące postacie