FANDOM

"Postanowienie Kakashiego"
PoprzedniNastępny
Postanowienie Kakashiego.png
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł カカシの決意 (Kakashi no Ketsui)
Angielski Tytuł Kakashi's Resolve
Polski Tytuł Postanowienie Kakashiego
Odcinek 362
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 607, Rozdział 608, Rozdział 609
Data Emisji 15.05.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Mokuton: Mokuryū no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Postanowienie Kakashiego" jest 362 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Po wysłuchaniu Obito i Madary, Naruto w gniewie klonuje się i atakuje przeciwników chō mini bijūdamą. Madara jednak blokuje atak i kontratakuje klona. Następnie udaje mu się złapać ośmioogoniastego i dziewięcioogoniastego. Kakashi korzysta, aby porozmawiać ze starym przyjacielem, o tym co się stało i Obito pamięta moment gdy zaatakował Konohę oraz walkę ze swoim senseiem, a następnie stwierdza, że ten świat go nie obchodzi. Tymczasem Naruto deklaruje Madarze, że jest synem Czwartego Hokage i nie zostanie pokonany. Wówczas Uchiha tworzy drewnianego smoka dodaje, że został użyty przez Hashiramę Senju, który zmusza Uzumakiego do korzystania trybu ogoniastej bestii. Kakashi nadal prosi Obito, dlaczego dołączył do kogoś takiego jak Madara, ale Uchiha mówi, że nie ma już nic do powiedzenia i to będzie ostatnia walka. Kontynuując bitwę, Obito atakuje wieloma shurikenami, ale zostaje powstrzymany przez ziemną ścianę Hatake. Obito przenika przez ścianę, korzystając z okazji Kakashi pyta się go z jakiego powodu, a Obito odpowiada, żeby się zamknął, bo jest śmieciem. Po czym Hatake został wysłany do innego wymiaru, a Kakashi szybko powraca do rzeczywistości tą samą techniką. W międzyczasie drewniany smok zaczyna absorbować czakrę Kuramy, powodując Naruto do skraju załamania. Legendarny Uchiha używa drewnianej techniki do związania Killera B i Gaia, a następnie aktywuje Susanoo, żeby zakończyć bitwę. Pomijając to, Naruto spostrzega ideały klanu Uchiha i irytuje go, tworząc cienistego klona, jest w stanie powstrzymać shurikena Obito i susanoo Madary. Słysząc słowa Uzumakiego, Kakashi deklaruje, że będzie chronił swoich przyjaciół. Hatake i Gai niszczą klony shurikenów Obito, a Gai atakuje Madarę. Zwracając się do swego dawnego towarzysza, Kakashi mówi Obito, że pamięta jego słowa, które teraz są w Uzumakim. Dostrzegając to, Gyūki wszyscy shinobi Konohy są twardzi, a potem ostrzega Uzumakiego przez smokiem. Później, Obito wykorzystuje technikę drewna próbując powstrzymać Naruto, gdy on atakuje Kakashiego, ale chłopak powstrzymuje atak. Następnie Gyūki postanawia zaatakować statuę przed ożywieniem dziesięcioogoniastego. Nagle bariera zaczyna pękać, a Naruto mówi Obito, że widzi jego cierpiącą twarz, chociaż Obito odpiera, mówiąc, że Kakashi jest tym, który cierpi. Uzumaki spostrzega, iż musi zrobić dla senseia, który był na skraju wyczerpania. Kurama zamienia się miejscami z Uzumakim i rzuca Hatake w kierunku Obito, który wessał go do innego wymiaru, pozostawiając Naruto w szoku. Chłopak nie ma czasu na zastanowienie się i atakuje Obito, który przenika jego atak, ale nagle zaczął kasłać krwią. Kurama ujawnia, że Hatake atakuje Uchihę z innego wymiaru i kiedy dotknął jego dłoni dał mu swojej czakry. Gdy Kakashi wraca do prawdziwego świata dziękując lisowi. Po eksplozji bariery, wszyscy wyczuli, że czakra posągu znikła, powodując, że zapytano czy to koniec. Jednak, gdy pył opada pojawia się ożywiony dziesięcioogniasty, co skłoniło Obito i Madary do realizacji planu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki