FANDOM

Powierzona miłość
PoprzedniNastępny
Tom 31
Informacje
Tom 31
Okładka Zetsu
Naruto Uzumaki
Sasori
Deidara
Postacie
Sari

Monzaemon Chikamatsu
Matsuri
Ittetsu
Reki

Jutsu
Kamui

Shirohigi: Jikki Chikamatsu no Shū
Akahigi: Hyakki no Sōen
Sanbō Kyūkai
Nendo Bunshin
Fūinjutsu: Shishi Heikō
Kishō Tensei
Jibaku Bunshin

Narzędzia
Shishikubi Kannon

Pieczęć Tłumiąca Czakrę

Powierzona miłość jest 31 tomem mangi Naruto

Rozdział 272Edytuj

Chiyo kontra Sasori

Rozdział 273Edytuj

Ostatnia bitwa

Podczas gdy dziesięć marionetek Chiyo są indywidualnie silniejsze niż sto Sasoriego, zostają pokonani w konkursie numerów. Sakura chroni Chiyo od wszelkich marionetek, które się zbyt blisko. Wiedząc to nie może trwać wiecznie, Sakura atakuje Sasoriego bezpośrednio, uderzając go w Fūinjutsu: Shishi Heikō. Choć walka wydaje wygrał, nie może już do ciała Sasori przenieść lub kontrolując marionetkę, pojawia się kolejny Sasori za Chiyo. Próbuje zabić Chiyo, ale Sakura używa się jako tarczy.

Rozdział 274Edytuj

Niespełnione marzenie

Mimo, że został uderzony przez jadowite ostrze, Sakurze udaje się utrzymać miecz, aby zapobiec Sasoriemu ucieczkę. Mówi Chiyo, aby zażyła andtidotum, Chiyo została wcześniej uderzona, lecz Chiyo ignoruje ją i wstrzykuje jej antidotum. Chiyo upada i Sasori odłącza od miecza, aby przesunąć ją zakończając. Chiyo używa lalek matka i ojciec, żeby przebić jego rdzeń ostrzem, tylko część swojego człowieczeństwa, którą trzymał przy włączeniu do lalek, tak aby mógł nadal korzystać z czakry. Chyio zaczyna uzdrawiać Sakurę, ale Sasori zauważa, że ranna jest zbyt poważna. Chiyo odpowiada, że nie leczy Sakury, lecz przenosi swoje życie, która została specjalnie stworzona do dania życia lalkom matka i ojciec, coś nie będzie już potrzebne.

Rozdział 275Edytuj

Nagroda

Rozdział 276Edytuj

Nowy Sharingan

Rozdział 277Edytuj

Ostateczne dzieło sztuki

Naruto i jego klony otaczają i okładają pięściami Daidarę, tylko odkrywają, że atakują Nendo Bunshin. Sfrustrowany Naruto zaczyna ukazywać płaszcz czakry, którą Kakashi tłumi pieczętującą notatką daną mu przez Jiraiyę w przypadku gdyby moc wypływała. Chiyo i Sakura łączą się z nimi, obezwładniając Deidarę, że Sasori został pokonany. Zdezorientowany, Deidara próbuje wymknąć się, ale zostaje zatrzymany przez drużynę Gaia, która w końcu pokonuje dokładne kreacje. Opanowany, Deidara używa trochę gliny zaczyna wysadzać się.

Rozdział 278Edytuj

Śmierć Gaary

Rozdział 279Edytuj

Niezwykły dar

Rozdział 280Edytuj

Powierzona miłość

W Sunagakure shinobi świętując powrót Gaary. Temari i Kankurō dziękują Naruto za uratowanie ich brata, ale on mówi im, żeby podziękowali Chiyo: kiedy obudzi się. Następnie Kankurō tłumaczy, że ona nie obudzi się już, ponieważ użyła technikę wskrzeszenia Gaary. Naruto odzwierciedla jej słowa i zdaje sobie sprawę, że Chiyo jak i Trzeci Hokage, poświęcił się do ochrony nowego pokolenia. Wszyscy obecni uczcili minutą ciszy dla niej. Gdzie indziej, Deidara, po wycofani się Kakashiego i innych, idzie poszukać swojej odciętej ręki. Zetsu i Tobi również szukają pierścienia Sasoriego, któy ostatni bierze, aby mógł dołączyć do Akatsuki. Tobi zaczyna bawić się pierścieniem, pozwalając, by wyślizgnął mu się z rąk.

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Walka na śmierć i życie dobiega do końca! Chiyo i Sakurę atakuje Sasori, którego ciało okazuje się być mechaniczne, a cały pojedynek kończy się w dość nieoczekiwany sposób! Czy nowy Sharingan Kakashiego wytarczy, by pokonać Deidarę?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki