FANDOM

"Prawdziwy koniec"
PoprzedniNastępny
Sasuke zostaje przebity przez Madarę.png
Informacje
Opening Silhouette
Ending Dame Dame da
Japoński Tytuł 本当の終わり (hontou no owari)
Angielski Tytuł A True Ending
Polski Tytuł Prawdziwy koniec
Odcinek 393
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 660, Rozdział 661, Rozdział 662
Data Emisji 25.12.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Tenkyū

Uwolnienie Drewna: Kilka Tysięcy Dłoni

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Prawdziwy koniec" jest 393 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Pomimo zatrzymania miecza Madary przez Shukaku, Uchiha wysyła inny pędzący w kierunku Gaary, uratowany przez jego Suna no Tate, która doprowadza, że Jednoogoniasty mówi do Kazekage, aby nie przemęczał się, ale on nadal chce walczyć i deklatuje, że tanuki jest równy. Następnie po kolei ogoniaste bestie zostają wciągnięte do demonicznej statuy zewnętrznej ścieżki, zmuszając Naruto do opuszczenia jego trybu ogoniastej bestii. Tracąc przytomność, Naruto zaczyna spadać na ziemię po wydobyciu Kuramy, ale Gaara używa piasku do zamortyzowania upadku Uzumakiego. Ogoniaste bestie z powodzeniem zostają zapieczętowane wewnątrz posągu jako Madara uderza gadatliwość jego sług. Tobrama skrada się za Madarę, i angażuje się w walkę z nim, dając szansę Gaarze wystarczająco dużo czasu na ucieczkę z Naruto. Tymczasem Sasuke dołącza do walki, ale przed tym Hashirama przeniósł do niego własną czakrę senjutsu i daje mu "technikę", aby przeciwdziałać senjutsu Madary. Gdy przybywa na miejsce walki, Sasuke czuje się zawieszony w powietrzu, zanim mógł zadać cios, Madara przebił go jego własnym mieczem. Gdzie indziej, Guruguru, używając jego Uwolnienie Drewna: Kilka Tysięcy Dłoni przechodzi do ataku sojuszu shinobi, ale zostaje odepchnięty przez Hiruzena. Tymczasem Orochimaru i jego grupa w ukryciu planują atak z zaskoczenia, gdy nagle Karin wybucha płaczem po wykryciu braku czakry Sasuke. Gdzie indzie, Naruto jest eskortowany bezpieczny przez Gaarę, Hinata, wyczuwając coraz słabze bicie serca chłopaka upada na ziemię błagając kuzyna o pomoc, Sakura, która ma odpowiednią ilość czakry postanawia leczyć go. Gdy smutek ogaria zarówno Sakurę jak i Karin, obydwie kunoichi zdają sobie sprawę, że jeśli sprawy będą dalej się tak toczyć, zarówno Naruto i Sasuke umrą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki