FANDOM

"Przyszliśmy"
PoprzedniNastępny
Rozdział 673
Informacje
Rozdział 673
Tom 70
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 424
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Senpō: Yōton Rasenshuriken
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Przyszliśmy" jest 673 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Madara jest zaskoczony nie znikającą czakrą Gaia i zastanawia się co zrobił Naruto. W tym momencie chłopak skacze na Uchihę i uderza go. Madara zaczyna się zastanawiać, czy to dlatego, że w pełni nie jest zregenerowany, ale potem uświadamia sobie, iż to siła chłopaka wzrosła. Naruto prosi Sona o czakrę, a w tym momencie młody chłopak tworzy senjutsu — wzmocnione, uwolnienie lawy z Rasenshuriken]. Madara schodzi z drogi, ponieważ atakuje techniką Rinbō: Hengoku. Jego atak okazuje się być nieskuteczny, a zarówno Uchiha jak i Shinju zostali zdławieni a w ataku. Gdy Madara spadał na ziemi słyszał głos z drzewa, aby go wchłonął. Naruto korzysta z okazji, aby wycofać się z Gaiem, podając go Gaarze i Lee zapewnia tego ostatniego, że Gai nie umrze. Gdzie indziej, Sakura dziękuje Obito za uratowanie Uzumakiego. Na innym polu bitwy, Sasuke uwalnia Tobiramę prosząc go, aby prze teleportował. Po tym jak Sasuke sam się teleportował, Madara informuje, że jest nieśmiertelny i nie może zostać pokonany. Wchodząc w tryb lisa i trzymając kunai ojca, Naruto oświadcza, że poszukuje prawdy, a obok niego pojawia się Sasuke, który obudził Rinnegana. Zauważając zmianę u obydwóch chłopców, Madara mówi im, że to będzie ostateczna walka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki