FANDOM

Rada Konohy
Rada Konohy
Debiut
Manga Tom 11, Rozdział 93
Anime Odcinek 55
Występuje w Manga i anime
Informacje
Członkowie Homura Mitokado

Danzō Shimura
Koharu Utatane

Przynależność Konohagakure Konohagakure

Rada Konohy istnieje, aby pomóc Hokage regulować wioskę i upewnić się, czy wszystkie decyzje są podejmowane w interesie Konohy i dobra mieszkańców. Rada może składać się z aż trzech członków. Obecnie składa się z Homura Mitokado i Koharu Utatane.

HistoriaEdytuj

Chociaż Hokage zawsze ma ostatnie słowo w tej sprawie, radni tam mogą udzielić swoje opinie i porady, dzięki czemu, czy decyzje są uczciwe i biorą pod uwagę wszystkie możliwości i poglądy. Obie mają wartość dziesiątkami lat doświadczeń i wiedzy utrzymując pozycję podobną do Hokage. Mają one wielki wpływ na rządzeniu Konohy i nie przyozdobionym z szerokim poparciem ze shinobi w osadzie i są traktowani takim samym szacunkiem jak Hokage. To oni wybrali Hokage po śmierci Trzeciego Hokage.

Mimo, że byli bliskimi przyjaciółmi z Trzecim Hokage i trzymali ten sam ogólny widok, jak osada ma działać, oni są nieco bardziej wojowniczy. To spowodowało, że po stronie rywala Trzeciego Hokage, Danzō, kilkakrotnie. Najbardziej zauważalną wystąpienie to było, gdy klan Uchiha chciał dokonać zamachu. To ostatecznie doprowadziło do upadku całego klanu Uchiha, z wyjątkiem Sasuke, którego oszczędził Itachi. Z powodu działań Danzō wbrew jego woli Hiruzen usunął go z rady i oficjalnie rozwiązał organizację Korzenia, wszystko z obrzydzeniem gwałtownego rozwiązania rywala.

Ze względu na swój podeszły wiek i doświadczenie, widzą Piątą Hokage, Tsunade, jako niedoświadczonego nowicjusza. To często prowadzi do konfliktów, gdy mają różne opinie, jak wtedy, gdy radni chcieli ograniczyć ruchy Naruto wbrew woli Piątej Hokage. Wciąż mając szacunek dla stanowisko Hokage, choć i były pokazy będą skłonni do kompromisu z nią, tak długo, jak najlepsze bezpieczeństwo interesów wioski są zachowane w pamięci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki