FANDOM

Rikudō no Yō no Chikara
Rikudō no Yō no Chikara.png
Nazwa
Japońska 六道の陽の力
Rōmaji Rikudō no Yō no Chikara
Angielska Six Paths Yang Power
Debiut
Manga Tom 70, Rozdział 672
Anime Odcinek 421
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Typ Yōton.png Uwolnienie Yang
Pochodzenie Jutsu
Rikudō — Chibaku Tensei
Pokrewne Jutsu
Rikudō no In no Chikara
Użytkownicy
Naruto Uzumaki

Rikudō no Yō no Chikara jest tatuażem pieczętującym, który został stworzony przez Hagoromo Ōtsutsuki i jest częścią potężnej techniki pieczętującej.

PrzeszłośćEdytuj

Wykorzystując uwolnienie Yang w pieczęci, Naruto może uleczyć innych z śmiertelnej i nieuleczalnym stanie; takich jak zwalczanie skutków ósmej bramy na Maito Gaiu, przywracanie brakującego oka Kakashiemu Hatake, a nawet ożywienie umierającego Obito Uchihę. Ta umiejętność jednak ma swoje granice, ponieważ Obito Uchiha nie mógł być w pełni zaspokojony gojeniem przez Naruto przy próbie z Sakura Haruno nawet uznając, że wciąż umiera. Nie tylko, że Naruto był w stanie uleczyć skutki Kaguyi zabiją wszystkimi kośćmi, choć jest zdolny do spowolnienia procesu wystarczy do tego ostatniego należy podać swoje ostatnie życzenia.

Jak zauważył Czarny Zetsu, istnieje specjalny rezonans między yin i yang mędrca sześciu ścieżek, pozwalając połączeniu wyczuć wzajemną obecność. Kiedy moc Yin i Yan są używane razem, mogą przekształcić swój cel do rdzenia Chibaku Tensei. Kiedy Naruto to zrobił w połączeniu z Yin Sasuke Uchihy, na znaku prawej dłoni zniknęła, wracając do prawicy Hagoromo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki