FANDOM

Sana
Sana
(サナ, Sana)
Debiut
Anime Odcinek 398
Występuje w Anime
Głosy
Japoński Mariko Higashiuchi
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Przynależność Sunagakure Sunagakure
Drużyna Drużyna Saya
Ranga Ninja Genin
Jutsu
Sunaarashi no Jutsu

Sunagoromo no Jutsu

Narzędzia
Sai

Sana jest kunoichi z Sunagakure, a także kolega z Saya i Mamushi.

WyglądEdytuj

Sana ma długie fioletowe włosy, lekkie, związane z dwoma zielonymi pasmami włosów i szare oczy.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak jej koledzy z drużyny, Sana jest arogancką i sadystyczną kunoichi. W tym samym czasie, ona jest bardzo uległa przed Sayą, odnosząc się do niej "Pani".

UmiejętnościEdytuj

Plik:Sunaarashi no Jutsu.png

Sana jest specjalista w zastosowaniu sai, łącząc go z bliskiej odległości walk. Jest również specjalistą w manipulacji piasku, jest w stanie stworzyć ogromną burzę piaskową i zamaskować sojusznika z wcześniej istniejącym piasku w celu zapewnienia dodatkowego obrony i lepiej maskować swoją obecność. Sana jest w stanie wyczuć czakrę, szybko zauważyła, kiedy zwiększa rezerwy czakry danej osoby.

HistoriaEdytuj

Naruto Wstecz: Ścieżki PrzyjaciółEdytuj

Plik:Mamushi i Sana walczą z Chōjim.png

Sana i jej drużyna wszedł do egzaminów Chūnina odbywają wspólne zarówno Sunagakure i Konohagakure dwa lata po zabójstwie Czwartego Kazekage. Jej drużyna zdała pierwszy egzamin i pomyślnie zakwalifikował do drugiego egzaminu, który odbywał się w ramach Sunagakure. W drugim dniu egzaminu, z celem przekazania uzyskania zwoju nieba i ziemi drużyny wroga, Sana i jej drużyna znalazła drużynę Asumy. Znajdując sympatię Sakury Haruno w Ino Yamanaka i wygląd, ona postanowiła wziąć je osobiście, pozostawiając mniej pożądane Chōji Akimichi z rodzeństwem. Szybko uzyskując próbki włosów z Ino i użyła techniki do ataku na Sakurę przez własnego kolegi z drużyny. Gdy Chōji rozpoczął zdecydowaną rodzeństwo Saya z jego większy rozmiar, Saya złamał jej pozycję na Ino i odwrócił jej technikę na Chōjiego. Gdy Ino zdaje sobie sprawę charakteru techniki Saya ze względu na jej podobnym charakterze do jej własnego stylu tajnego klanu, Ino weszła umysł Chōjiego do twarzy Saya, podczas którego, Saya miała Chōjiego atakując Sakurę.

Ostatecznie, Ino udaje wyrzucić Sayę z umysłu Chōjiego, do których duży ninja szybko pokonuje i atakuje drużynę z Suny, zmuszając ich do odwrotu. Po przegrupowaniu, histeryczne Saya wymaga, aby zemścić się na drużynie Asumy za niedawne upokorzenia. Sana następnie tworzy burzę piaskową, aby utrzymać w ryzach ninja wroga podczas Saya uwalnia rój lalki piasku, aby ich zaatakować. Sana również maskuje Mamushi piaskiem na dodatkowy atak zaskoczenia. Pomimo tych wysiłków, Sakura wyłania się przez piasek i pokonuje drużynę Suny jednym uderzeniem.

CiekawostkiEdytuj

  • Sana kieruje do Saya jako one-sama (お 姉 さ ま, dosł: Big Sister), ale to, czy robi to z szacunku lub oznacza pokrewieństwa jest nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki