FANDOM

"Sarada Uchiha"
PoprzedniNastępny
Rozdział 7001.png
Informacje
Rozdział 700+1
Tom 73
Wątek Naruto Gaiden: Siódmy Hokage i szkarłatny księżyc
Anime Odcinek 1
Postacie
Mitsuki
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Sarada Uchiha" jest 700+1 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Shino Aburame wyjaśnia jego klasie, że w ciągu tygodnia zostaną one przechodzi absolwentów na stanowiska Geninów, większość klasy wyraża swoje poglądy na temat możliwości. Gdy Sarada Uchiha spaceruje do domu, Sarada zaczyna wykazywać zazdrość w stosunku do wszystkich swoich kolegów coraz szkolenia z ich ojcami w nadchodzącym egzaminach z Chōchō Akimichi jedzenia z ojcem Chōji Akimichi, Inojin Yamanaka coraz wyciągnięcie wniosków z ojcem Saia, a nawet gry Boruto Uzumaki rozległa zabawa w chowanego z jego coraz zajętym ojciem Siódmym Hokage Naruto w połączeniu z nich otrzymuje wykład od Shikadaia Nara i jego ojcem Shikamaru Nara. Widząc to wszystko, Sarada cicho przyznaje, że nigdy nie widział jej własnego ojca Sasuke Uchiha przez całe jej życie. Po powrocie do domu i widząc tylko obraz rodziców razem, Sarada pyta matkę Sakurę Haruno na razie jej ojciec nosił okulary jak ona. Jednak, gdy Sakura nie może jej dać jednoznacznej odpowiedzi, Sarada otwarcie kwestionuje ważność małżeństwa jej rodziców powoduje Sakura gwałtownie chłostać się za komentarz. Zbieranie się, Sakura przeprasza córkę, ale zdaje sobie sprawę, jej wybuch zniszczył ich dom ku jej przerażeniu, jak najwyraźniej nie jest to pierwszy raz, Sakura zniszczyła go, jak ona woła o pożyczkę wyjęła, zemdlała. Opuszczają matkę do Shizune, Sarada wraca do ruin swojego domu, aby zebrać kilka kosztowności. Jednak, jak ona odbiera obraz z przed, Sarada sprawia przerażające odkrycie, obraz jest fałszywy. Wyciąganie większy obraz ojca, widzi go z resztą swojego drużyny Taka i ku swemu przerażeniu, Karin dziewczyna w okularach podobna do niej, powodując Sarada dalszego kwestionowania ważności małżeństwa jej rodziców, a co ważniejsze, jej własne pochodzenie, jak również. Cały czas pojawia się Sasuke do powrotu do Konohy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki