"Sekretna technika klanu Yamanaka"
PoprzedniNastępny
Sekretna technika klanu Yamanaka
Informacje
Opening Kaze
Ending Kotoba ni naranai yakusoku
Japoński Tytuł 山中一族・秘伝忍術 (yamanaka ichizoku – hiden ninjutsu)
Angielski Tytuł The Yamanaka Clan: Secret Ninjutsu
Polski Tytuł Sekretna technika klanu Yamanaka
Odcinek 407
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 09.04.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Iryō Suiton: Mizukamakiri

Saganken
Henkō Sajin: Nessa Meisai
Iryō Suiton: Mizukurage
Mobaku Sajin: Noizu
Sajin: Shisa

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Sekretna technika klanu Yamanaka" jest 407 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

W drużynie Asuma docierała do wodnej oazy w uwodnienia się, ale zostali zatrzymani w swoich utworów przez drużynę Ameno. Ameno grzecznie zaproponował shinobi Konohy, aby przekazać ich zwój, a w zamian jej drużyna pozwoli im odejść, aby dostać się do wody oazy i dać im pomoc medyczną w razie potrzeby. Jednak drużyna Asumy odrzuciła ofertę. Ino ma inicjatywę atakując Suna ninja pierwszy wprowadzając kilka kunai, ale jej atak się nie powiedzie, a ona jest ogłuszona przez piaskowe Shishio. Podczas gdy Sakura walczyła z Ameno i Chōji walczył Kojim, Shishio podaje swoją czakrę na ziemię. Po ustawieniu, Shishio płaszcz jego wrogów z pola widzenia. Stawia drużynę Ameno na korzyść, jak nie Sakura lub Chōji może wykryć wrogów prawidłowo. Gdy Sakura i Chōji zaczęli tracić, Ino obudziła się, czując, położenie wrogów i ostrzegła swoich kompanów w czasie do ich walki trafiając przeciwnika, zanim uderzą. Jednak shinobi z Suny byli w stanie uzdrowić swoje obrażenia. Atakując ponownie shinobi z Suny, i ze względu na barierę wykrywania Shishio używaną, to zaburzone zdolności do Ino znów wyczuwają jego teraz niewidocznych wrogów. Podczas powściągliwości, Ino zmusza się do przeniesienia myśli jej kolegów z zespołu do siebie, aby pomóc im ostrzegając się wzajemnie o przychodzących ataków mogli zobaczyć od siebie w martwym punkcie, gdzie wróg zaatakował. Pozwoliło to Sakurze i Chōjiemu pokonać shinobi z Suny, ale ostatecznie decyduje drużyna Asuma nie wziąć ich zwoju. Po tym jak medyczni ninja z obu drużyn uzdrowiony jeden drugiego wrogów, rozstać się sposobów, obiecując sobą spotkać się w trzeciej fazie.

Więcej z Fandomu