FANDOM

Shōsen Jutsu
Shōsen Jutsu
Nazwa
Japońska 掌仙術
Rōmaji Shōsen Jutsu
Angielska Mystical Palm Technique
Polska Technika Mistycznej Dłoni
Debiut
Manga Tom 7, Rozdział 63
Anime Odcinek 36
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga A
Zasięg Krótki
Ręczne Pieczęcie Zmodyfikowany Wół → Tygrys (wahający się)
Użytkownicy
Sakura Haruno

Chiyo
Ameno C
Tsunade
Shizune
Hinata Hyūga
Ino Yamanaka
Kabuto Yakushi
Kiri
Nonō Yakushi
Rin Nohara
Amai
Iyashi
Karin
Kusushi
Mogusa

To medyczne ninjutsu umożliwia użytkownikowi na przyspieszenie naturalnego procesu gojenia przesyłając czakrę z rąk do rany lub dotkniętego chorobą części ciała. Pozwala to użytkownikowi na leczenie pacjenta bez potrzeby urządzeń medycznych lub operacji, dzięki czemu jest bardzo użyteczne na polach walki. Może być używany w leczeniu urazów zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych. Ważne jest, aby dopasować wielkość używanej czakry do ciężkości choroby lub urazu. Wymaga dużej ilości kontroli czakry. Z tego powodu tylko kilka wysoko wykwalifikowanych medycznych shinobich są w stanie skorzystać z tej techniki. Kabuto Yakushi pokazał umiejętność do korzystania z tego w niewielkiej odległości od celu, a nie bezpośredni kontakt.

Wysyłając nadmiar czakry w ciele pacjenta, użytkownik może u niego przeciążyć normalnych ruch, zatrzymując ich w stanie śpiączki. Chociaż jest to zazwyczaj niepożądane, Kabuto skutecznie raz zastosował ten efekt uboczny, aby uzyskać Kibę Inuzukę w jego sposób.

W Konohagakure, medyczni shinobi dowiadują się o tej technice przez ćwiczeniach na rybach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki