FANDOM

"Sharingan po raz kolejny"
PoprzedniNastępny
Kakashi budzi Mangekyō Sharingana.
Informacje
Opening Blood Circulator
Ending Pino to Amélie
Japoński 写輪眼、再び
Rōmaji Sharingan, Futatabi
Angielski The Sharingan Revived
Polski Sharingan po raz kolejny
Odcinek 473
Wątek Atak Kaguyi Ōtsutsuki
Manga Rozdział 688, Rozdział 689
Data Emisji 25.08.2016
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Bōchō Gudōdama

Kamui Shuriken
Kamui Raikiri
Senpō: Chō Bijū Rasenshuriken

Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Sharingan po raz kolejny" (写輪眼、再び, Sharingan, Futatabi) jest 473. odcinkiem anime Naruto Shippūden.

Opis Edytuj

Naruto odrywa Czarnego Zetsu od Kaguyi za znieważnie Obito i unieruchamia go. Kakashi czuje się bezsilny i wspomina swoje życie. Gdzie indziej, Obito pyta Rin czy poczekać jeszcze trochę, ponieważ chce pomóc Kakashiemu. Czakra Obito wyrasta z jego popiołów i otacza Hatake. Zjednoczony, Obito przypomina Kakashiemu, że w najbliższym czasie nie pójdzie w zaświaty i każe mu zostać "Szóstym" Hokage, a z tej okazji daje mu prezent. W tym czasie Kaguya uderza Sasuke, a Naruto atakuje ją przy użyciu Senpō: Chō Bijū Rasenshuriken, powoadując u Kaguyi do podjęcia niestabilnej formy ogoniastej bestii. Ręce bestii zaczynają atakować, a kiedy chcą pochwycić Sakurę, zostaje uratowana przez Susanoo Kakashiego. Gdy włącza się w walkę, Kaguya tworzy Bōchō Gudōdama Podczas konfrontacji z drużyną 7, Kakashi używa swoich nowych technik przeciwko Kaguyi. Naruto i jego ukryty klon stoi za nią, a kiedy Kakashi usuwa atak Czarnego Zetsu, Sasuke zamienia klona, a Sakura uderza Kaguyę w głowę. Kakashi pamięta spotkanie z uczniami, zanim Naruto i Sasuke nawiązują kontakty fizyczne z Kaguyą, aby ją zapieczętować.

Występujące postacie Edytuj