FANDOM

Shiki Fūjin
Shiki Fūjin
Nazwa
Japońska 屍鬼封尽
Rōmaji Shiki Fūjin
Angielska Dead Demon Consuming Seal
Polska Pieczęć Trawiącego Demona Śmierci
Debiut
Manga Tom 14, Rozdział 122
Anime Odcinek 72
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Fūinjutsu, Kinjutsu
Klasa Ofensywna
Ranga S
Ręczne Pieczęcie Wąż → Dzik → Baran → Królik → Pies → Szczur → Ptak → koń → Wąż → Klaśnięcie dłońmi
Pokrewne Jutsu
Shiki Fūjin: Kai
Użytkownicy
Hiruzen Sarutobi

Minato Namikaze

Shiki Fūjin jest pieczęcią opracowaną przez klan Uzumaki. To wywołuje moc spektakularnej jednostki znanej jako Shinigami, którego można zobaczyć tylko wtedy, gdy chwyta własną duszę. Po wezwaniu, Shinigami unosi się za użytkownikiem i zawija swoje lewe ramię z paciorków różańca, wypowiadając jakieś niezrozumiałe intonowanie, a po pewnym czasie na jego ramieniu pojawia się przeklęta pieczęć. Dusza przywołującego następnie zostaje częściowo oddzielona od ciała i powstrzymują włosy jako Shingami to posuwa jej rękę do klatki piersiowej użytkownika łapie duszę swojego celu. Na polecenie użytkownika, Shinigami następnie wykonuje pieczętowanie przeciągając duszę przez cel do użytkownika, którego żołądek jest oznakowane znakami pieczęci. Jednak, pieczęci jest jak obusieczna dusza użytkownika zostaje pożarta przez Shinigamiego wraz z celem, zarówno dusze uwięzione na wieczność jest w obrębie diabła.

Jest również możliwe, aby użytkownik w celu pieczęcią wielu celów przy wykorzystaniu cienistych klonów. Sposoby pieczętowania rozróżnia, Hiruzen w konieczności zbliżenia się do swych celów, podczas gdy Minato zdołał w stanie rozszerzyć rękę Shinigami w pieczętowaniu Kuramy.

W dwóch znanych przypadkach Shiki Fūjin był używany, Minato i jego poprzednik Hiruzen nie są w stanie całkowicie wziąć dusze ich przeciwników. W przypadku Minato, chcąc zapieczętować Kuramę w Naruto, Shinigami pożarł Yin czakry Kuramy tak, że osłabił bestię. W przypadku Hiruzena, został zmuszony do podjęcia częściowej duszy Orochimaru, ukazując, że części ciała którymi zajmował się w taki sposób cierpią z martwicy i paraliżu, powodując docelowe silne bóle, które pogarszają się w czasie. Choć Orochimaru zlikwidował obrażenia przez wprowadzenie się do nowego ciała z działających ramion, pozostał w stanie tworzyć ręczne pieczęcie prawidłowo, a zatem nie może korzystać z technik bardziej skomplikowanych, takich jak Kuchiyose: Edo Tensei, aż do przywrócenia duszy.

PrzeciwdziałanieEdytuj

Plik:Kai.png

Ze względu na charakter Shiki Fūjin, tych, których dusze są zamknięte z dala od niego, nie mogą być ożywione. Istnieje jednak sposób, aby złamać pieczęć. Procedura polega na wywołaniu Shinigamiego przy użyciu maski z Świątyni Masek Klanu Uzumaki. Stamtąd, dziełem samego czynu jest potencjalnie śmiertelna jak przywołujący przecina brzuch Shinigamiego do uwolnienia więzionych dusz. Jednak rana Shinigamiego jest widoczna na przywoływaczu. Następnie dusze są następnie uwolnione z żołądka boga śmierci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki