FANDOM

"Stawić czoła przeznaczeniu! Nie pokonasz mnie!"
PoprzedniNastępny
Stawić czoła przeznaczeniu! Nie pokonasz mnie!
Informacje
Opening No Boy, No Cry
Ending Speed
Japoński Tytuł 因縁の対決!オマエにオレは倒せねえ (innen no taiketsu ! omae ni ore ha taose nee)
Angielski Tytuł Fateful Showdown! You Won't Defeat Me A Clash of Fate: You Can't Bring me Down!
Polski Tytuł Stawić czoła przeznaczeniu! Nie pokonasz mnie!
Odcinek 147
Wątek Powrót Mizukiego
Data Emisji 17.08.2005
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Uzumaki no Jin

Fūbaku Hōjin

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Stawić czoła przeznaczeniu! Nie pokonasz mnie!" jest 147 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Mizuki jest zdecydowany atakując Naruto, i wydaje się, jak on ma górną krawędź z jego zwiększonej wytrzymałości i szybkości. Tymczasem, Ino, Chōji i Shikamaru są w ich granicach, a teraz Fūjin i Raijin zostają wolni. W tym momencie pojawia się Tsunade i pokonuje ich obu z łatwością. Fūjin i Raijin poddają się i zgodzić się wrócić spokojnie do więzienia. Mizuki, z drugiej strony, przekształca się całą swoją prędkość do siły i przygotowuje do wykończenia Naruto. Ale, Iruka wymyśla plan i chwyta Mizukiego, dając Naruto szansę skorzystania z Rasengana na niego. Mizuki powraca do swojej pierwotnej postaci, zniszczony, gdy Tsunade pojawia się i wyjaśnia wszystko o eliksiru Mizukiego. Mizuki nie będzie już w stanie walczyć jako shinobi. Iruka oferuje wszystkim w Irichiraku ramen, i myśli o tym, jak Naruto uratował mu życie w ten sam sposób uratował przedtem Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki