FANDOM

"Syn hokage"
PoprzedniNastępny
Syn hokage
Informacje
Opening Baton Road
Ending Dreamy Johnny
Japoński 火影の息子…!!
Rōmaji Hokage no Musuko…!!
Angielski The Hokage's Son…!!
Polski Syn hokage
Odcinek 2
Wątek Wątek Akademii
Data Emisji 12.04.2017
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Doton: Gagankon
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.
"Syn hokage" (火影の息子…!!, Hokage no Musuko…!!) jest 2. odcinkiem Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Shino wyjaśnia jak zmieniła się rola akademii. Oprócz wyszkolonych shinobi, dostępne są szersze programy nauczania typowe dla innych shinobi. Boruto powraca z dwutygodniowego zawieszenia. Inojin zauważa go przez okno. Po przybyciu Boruto do akademii, inni uczniowie zaczynają rozmawiać na jego temat, co blondyn ignoruje. Chōchō i Sumire pytają Saradę o Boruto. Sarada mówi, że jest irytujący, a obie rozmawiają o Naruto. Inojin mówi, że wszyscy mówią o Boruto. Boruto proponuje mu przyjaźń, ale Inojin uważa go za niegodnego zaufania. Sumire próbuje uratować sytuację, gdy Shino wchodzi do klasy. Podczas ćwiczeń oceniających mocne i słabe strony Denko mówi Boruto, że uzyskał drugi najlepszy czas. Iwabē, który ma najlepszy czas jest nieobecny. Boruto próbuje dołączyć do innych uczniów gdy idą na obiad, ale ci pośpiesznie wychodzą z sali. Iwabē krytykuje Boruto za to, że jest synem Hokage, spostrzegając słaby stan akademii. Denki staje w obronie Boruto, ale Iwabē atakuje go. Boruto powstrzymuje Iwabē przed zranieniem Denkiego. Pomimo obietnicy, że nie będzie walczył, przyjmuje wzywanie Iwabē. Klasa patrzy nerwowo, ale Inojin wydaje się być rozbawiony. Po rozmowie z Anko, Shino wchodzi do pustej klasy, a tymczasem uczniowie oglądają walkę. Iwabē oznajmia, że nie będzie używał swojej broni. Boruto i Iwabē są zachwyceni umiejętnościami rywala. Po przegraniu walki, Iwabē zaczyna używać uwolnienia ziemi, tworząc wokół młotu ziemię. Inoijn wyciąga młot z rąk Iwabē i przypomina mu o obietnicy jaką złożył przed walką o nieużywaniu broni. Iwabē zdaje sobie sprawę, jaki błąd mógłby popełnić. Atmosfera w klasie poprawia się, Boruto staje się bardziej popularny, a Iwabē decyduje się ponownie zacząć uczęszczać na zajęcia. Shino przychodzi do klasy.

Ciekawostki

  • Kiedy Boruto wykonuje swój początkowy atak taijutsu na Iwabē, jego atak na kombinezon był podobny do ataku Sasuke przeciw Kakashiego.

Występujące postacie