FANDOM

Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Nazwa
Japoński 多重影分身の術
Rōmaji Tajū Kage Bunshin no Jutsu
Angielski Multiple Shadow Clone Technique
Debiut
Manga Tom 1, Rozdział 1
Anime Odcinek 1
Film Starcie ninja w Krainie Śniegu
Gra Naruto: Ultimate Ninja
Występuje w Manga, anime, gra, film, powieść i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Kinjutsu, Bunshinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga A
Ręczne Pieczęcie Pieczęć Klona
Jutsu Macierzyste Kage Bunshin no Jutsu
Pochodzenie Jutsu
Naruto Ittai Rendan

Ōdama Rasenrengan
Ōdama Rasen Tairengan
Rasen Chō Tarengan
Senpō: Chōōdama Rasen Tarengan
Shihōhappō Shuriken
Taeigeki Rendan
Uzumaki Naruto Ninpōchō
Uzumaki Naruto Ninpōchō (jutsu)

Użytkownicy
Kakashi Hatake

Konohamaru Sarutobi
Naruto Uzumaki
Shizune
Tańczący Wicher

Ta technika jest zasadniczo masywną wersją techniki Kage Bunshin no Jutsu. Zamiast kilku klonów, tworzy kilkaset klonów (lub liczbę równą wielkości). To jest uważane za kinjutsu, ponieważ może to być potencjalnie niebezpieczne dla osoby wykonującej go, skoro, jak wszystkie klony mają równe ilości czakry bezpośrednio z użytkownikiem. Naruto nauczył się techniki od zwoju zakazanych pieczęci.

Niewiele osób jest w stanie efektywnie korzystać z tej techniki, ze względu na dużą ilość czakry. Jednak ta słabość nie jest problemem dla Naruto, z powodu swoich ogromnych rezerw czakry. Mając takie rezerwy pozwala mu na stworzenie setki klonów utrzymując przyzwoity zapas czakry w każdego z nich. Ta technika jest również stosowana przez Naruto szybko trenując, ponieważ wszystkie klony dzielą się swoimi doświadczeniami z Naruto, ale powoduje skrajne zmęczenie z eksploatacji.

Ciekawostki

  • Czasami Naruto nie wydaje się rozróżniać wielokrotnych i regularnych odmian techniki, a często mówi "Technika klonowania cienia" niezależnie od liczby klonów, których używa.
  • Pod koniec prologu — kraju Fal, Kakashi zauważa, że nie ma wystarczająco dużo czakry, aby przestraszyć bandytów Gatō. Pomimo tego tworzy "Wersja Kakashiego" (カ カ シ Ver.) kilkadziesiąt kopii siebie jako kłamstwo do przestraszenia ich.
  • Według Tajemna historia Kakashiego: Piorun na lodowym niebie po utracie prawej ręki, ale za nim otrzymał protezę, Naruto nauczył się tworzyć klony, robiąc krzyż palcem wskazującym lewy palec i środkowy palec, splatając ich.
  • Hōki stworzył elewację kopiowania tej techniki z Naruto za pomocą wizualnego projektora.
  • Boruto Uzumaki stworzył elewację używania tej techniki, zwalniając zapisanych wiele cienistych klonów w swoim Kote.