FANDOM

"Tu i od teraz"
PoprzedniNastępny
Rozdział 628
Informacje
Rozdział 628
Tom 66
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 371
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Tenpenchii
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Tu i od teraz" jest 628 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Ponieważ sytuacja na polu walki staje się tragiczna, że ataki na wszystkich końcach pochodzące z Obito, Madary i Dziesięcioogoniastego, Chōji zauważa, że osłona czakry Naruto była chronią ich od najgorszych ataków. Gdy płaszcz Sakury odpycha gigantyczny kunai i odpowiednio magatama, zastanawiała się czy nadążają wyczynem jak to nie szkodzi w końcu Naruto. Uchylając się atakom Obito Uchiha ostrzega Kakashiego, Naruto po raz drugi potępił ideały Obito, z zaznaczeniem, że jest samotnikiem, jak on nie mógł zrozumieć jego euforię, aby wszystkie nie posiadać wokół siebie towarzyszy. Gdy Obito znajduje dziurę w uczuciach Naruto, Kakashi wydaje się zastanawiać, dlaczego Obito sprawdza Naruto w ten sposób. Podczas gdy Kurama zastanawia się nad Naruto robiący kontrolę jednocześnie kontrolując jego rozproszoną czakrę, Madara - jego twarzy wykrzywiła się maniakalnym uśmiechem - wyczuwa czakrę Hashiramy znajdująca się na polu walki. Dziesięcioogoniasty wypuszcza krzyk na pole walki, to przechodzi w kolejną, choć niewielką transformację. Kurama ostrzega Naruto o zbliżającym się zagrożeniu, jak atmosfera zaczyna się zmieniać na polu walki; Obito zamyśla się, że to była konsekwencja sojuszu oddzielając go i Madarę od bestii i zastanawia się czy nie powinien zostać jinchūrikim bestii. Sytuacja skłania Kakashiego do użycia Kamui. Jednakże zostaje przechwycony przez Obito i Hatake woła do Naruto, aby zajął się wszystkim, on i Obito wzajemnie wysyłają się do wymiaru Kamui. Gdzie indziej, Madara zwraca uwagę, że zabawa dopiero ma się rozpocząć i okrywa się Susanoo. Moc Dziesięcioogoniastego tworzy Tenpenchii na całym polu walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki