FANDOM

"Uchiha ANBU"
PoprzedniNastępny
Uchiha ANBU
Informacje
Opening Guren
Ending Flame
Japoński Tytuł 暗部のうちは (Anbu no Uchiha)
Angielski Tytuł An Uchiha ANBU
Polski Tytuł Uchiha ANBU
Odcinek 357
Wątek ANBU Kakashi: Shinobi, który żyje w ciemności
Data Emisji 03.04.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Doton: Ganseki Kuzushi
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Uchiha ANBU" jest 357 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Na wieść, że nowym członkiem miał zostać ktoś najmłodszy w historii i dodatkowo z klanu Uchiha, obecni członkowie uznali, iż będą testowali zapał młodego człowieka. Tymczasem Gai składa ofertę Hiruzenowi dołączenia do ANBU, bo zdaje sobie sprawę, że Kakashi powoli wycofuje się z życia towarzyskiego. Jednaj Trzeci Hokage odrzuca tą ofertę, ale również Danzō Shimura, który informuje go, że brakuje mu "mroku". Fugaku gratuluje Itachiemu przyłączenia do ANBU, przypominając mu o jego obowiązku względem klanu. Danzō z drugiej strony przydzielił mu zadanie informowanie osady o działaniach klanu. Wkróce Danzō Shimura i Hiruzen Sarutobi organizują na dwustronną misję grupę: Gai i Kōsuke, aby wymienili zwój z grupą kraju lasu. W tym momencie wywiązała się między nimi walka i wkroczyli Kakashi Hatake wraz z Itachim Uchihą, który zabili przeciwników. Przerażony ich prawdziwą misją, Gai patrzy jak dwaj członkowie ANBU zabijają grupę. Tymczasem w świątyni Naka, Uchiha zorganizowali spotkanie, a którym Itachi Uchiha opowiadał o kondycji osady. Gdy usiadł zaczął czytać skałę swym sharinganem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki