FANDOM

Uczennica pani Tsunade
PoprzedniNastępny
Saikan Chūshutsu no Jutsu.png
Informacje
Opening Hero's Come Back!
Ending Nagare Boshi ~Shooting Star~
Japoński Tytuł 医療忍者の弟子 (Iryou Ninja no Teishi)
Angielski Tytuł Apprentice of a Medical Ninja
Polski Tytuł Uczenica pani Tsunade
Odcinek 11
Wątek Ratowanie Kazekage
Manga Rozdział 253, Rozdział 254
Data Emisji 26.04.2007
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Saikan Chūshutsu no Jutsu
Narzędzia
Gedokuyaku

Uczennica pani Tsunade jest 11 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Chiyo po zaatakowaniu Kakashiego zostaje powstrzymana przez klony Naruto. Po tej sytuacji Ebizō mówi jej, aby przyjrzała się uważnie. Wówczas Chiyo uświadamia sobie, że shinobi przypomina Białego Kła. W końcu Chiyo wybuchła śmiechem i przeprosiła za atak. Tymczasem Sakura Haruno mówi, aby wszyscy opuścili pokój, bo musi zbadać Kankurō. Odkrywa, że w jego ciele znajduje się trucizna, które niszczą komórki. Sakura prosi Sekka i Ryōkan o potrzebne materiały. Tymczasem Akatsuki nadal wyciągają Shukaku z ciała Gaary. Gdy dziewczyna rozpoczyna proces, wszyscy musieli przyciskać do łóżka Kankurō. Wysyła do jego ciała czakrę, która wciąga z komórek truciznę. Gdy życie chłopaka nie jest już zagrożone wszyscy mogli odetchnąć z ulgą. W tym momencie do nich docierają ptaki od Tsunade, która informuje ich, że w drodze jest drużyna Gaia jako wsparcie. Gdy Kankurō odzyskuje przytomność, informuje grupę, że udało mu się zdobyć kawałek materiału wroga. Kakashi przywołuje swoje psy i rozpoczynają poszukiwania. Sakura Haruno tworzy antidotum, które powinien pokonać resztę trucizny w jego ciele i mówi mu, aby odpoczywał. Przed wyruszeniem drużyny Kakashiego, Kankurō błaga Naruto, aby uratował jego brata, a Uzumaki zgodził się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki