FANDOM

Uwolnienie Pyłu
Uwolnienie Pyłu
Nazwa
Japońska 塵遁
Rōmaji Jinton
Angielska Dust Release
Polska Uwolnienie Pyłu
Debiut
Manga Tom 50, Rozdział 466
Anime Odcinek 204
Film Naruto Shippūden 7: Ostatni
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes
Występuje w Manga, anime, film, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Kekkei Tōta
Natura Katon Uwolnienie Ognia

Doton Uwolnienie Ziemi
Fūton Uwolnienie Wiatru

Użytkownicy

Ōnoki

Jutsu
Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu

Jinton: Genkai Hakuri: Hashira

Uwolnienie Pyłu (塵 遁, Jinton; Viz "Styl Cząsteczek") to zaawansowany charakter kekkei tōta, zaawansowana wersja kekkei genkai, składa się z technik, które łączy w sobie ziemia, ogień, wiatr i czakra oparta stworzona siłę rozdrabiania. Techniki tego rodzaju początkowo tworzą jako mały trójwymiarowy przedmiot (na przykład kostki, stożki, itp.) złożony czakry, która tworzy pomiędzy rękoma użytkownika. Gdy technika jest uwolniona, forma rozszerza się i otacza cel. Ta natura umożliwia użytkownikowi manipulowanie cząsteczkami, dając im możliwość dezintegracji niczego na poziomie cząsteczkowym na granicach postaci trójwymiarowej.

Techniki uwolnienie pyłu wydają się wymagać pewnego czasu przy przygotowaniu trójwymiarowego obiektu, dzięki czemu możliwe jest przedwcześnie wstrzymywać techniki, zanim zostanie zakończona, ale po jej zakończeniu technika może być zwolniona z zadziwiającą prędkością. Ręcę odgrywają również kluczową rolę w przygotowaniu technik, zakłócanie ramion użytkownika może utrudnić technice. Techniki uwolnienie pyłu wydają się również być raczej podatkową czakrą.

Tylko dwaj shinobi są zdolni do wykorzystywania tej czakry natury: Mū i jego uczeń, Ōnoki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki