FANDOM

"W końcu się spotykają! Naruto kontra Itachi"
PoprzedniNastępny
W końcu się spotykają! Naruto kontra Itachi
Informacje
Opening Moshimo
Ending Sayonara Memories
Japoński Tytuł W końcu się spotykają! Naruto kontra Itachi
Angielski Tytuł Finally They Meet!! Naruto vs. Itachi
Polski Tytuł W końcu się spotykają! Naruto kontra Itachi
Odcinek 298
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 548, Rozdział 549, Rozdział 550
Data Emisji 31.01.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Katon: Hōsenka Tsumabeni
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"W końcu się spotykają! Naruto kontra Itachi" jest 298 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy idą powoli w nieznanym kierunku, Nagato i Itachi byli ciekawi, kto ich będzie ich przeciwnikiem do walki. Wyczuwając nostalgiczną obecność tylko zostali przywitani przez Naruto, który towarzyszy Killer B. Ich rozmowa jest przerwana, gdy Kabuto Yakushi - zachwycony perspektywą uchwycenie Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego - rozkazał Itachiemu atakować. Walka rozpoczęła się, gdy Itachi wytworzył ognistą kulę, która później pochłonęła Samehada, B później przeprosił czującego ostrza, którzy nie doceniają do używania zbierania gorących płomieni. Poruszając się Itachi starł się z Naruto, gdy rozmawiali o Sasuke. Objawiając Itachiemu, że zna prawdę o masakrze klanu Uchiha, zszokowany Itachi wątpi, jak daleko ta wiadomość rozeszła się i słysząc, że tylko kilka osób wiedziało, o tym, że pobyt w ten sposób. Choć zaskoczony, Nagato został zmuszony do ataku i nastąpiła walka między czterech shinobi. Wycofując na szczycie Nagato gigantycznego ptaka bezpośredniego dziób, Itachi aktywuje jego Mangekyō Sharingan powodując jedną z jego kruków wychodzi z ust Naruto. Używając Amaterasu, Itachi spalane ożywionego Nagato, który mówi, że jest dyspozytorem Rinnegana. Okazuje się, że kruk ma wszczepiony Mangekyō Sharingana Shisuiego Uchiha, oko zostało tak ustawiona, żeby reagowało na oczy Itachiego i użyć Kotoamatsukami: który miał rozkaz "ochrony Konohy". Teraz uwolniony od kontroli Kabuto, Itachi wyjaśnia, że ​​jest tą moc dał Naruto i była przeznaczona na to, aby być użyta na jego brata. Podczas tego wyjaśnienia, jednak ciało Nagato był w stanie zregenerować i Kabuto, podekscytowany perspektywą pozyskania DNA Shisuiego, ponownie Nagato zaatakował. Ukryte w jego Wielkim Wężowoogonowym Kameleonie, Nagato zaskoczył grupę, uruchamiając dużą skalę Shinra Tensei skierował B, który przed nim zastosował lariant w wersji 2 tylko potem Nagato wchłonął jego czakrę, przywracając go do swego młodzieńczego wyglądu. Z tym, Nagato schwytał Naruto i przygotował się do usunięcia jego duszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki