FANDOM

"Walka na śmierć i życie Czwartego Hokage"
PoprzedniNastępny
Minato przechodzi przez Obito
Informacje
Opening Newsong
Ending By My Side
Japoński Tytuł 四代目の死闘!! (Yondaime no Shitō!!)
Angielski Tytuł The Fourth Hokage's Death Match!
Polski Tytuł Walka na śmierć i życie Czwartego Hokage
Odcinek 248
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Przygotowania
Manga Rozdział 500, Rozdział 501, Rozdział 502, Rozdział 503
Data Emisji 09.02.2012
Postacie
Shinku Yūhi
Jutsu
Keiyaku Fūin

Hiraishin — Ni no Dan
Hiraishin: Dōrai

Narzędzia
Barrier Tag

"Walka na śmierć i życie Czwartego Hokage" jest 248 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Kushina z powodzeniem rodzi Naruto, ale ich radość nie trwa zbyt długo, gdy nagle pojawił się Tobi, który zabił Biwako i Taji, a także porwał Naruto pod pretekstem zabicia malca, ale Minato szybko ratuje Naruto, gdy Minato z dzieckiem znikają, Tobiemu udaje się uwolnić lisiego demona z Kushiny. Tobi przejmuje kontrolę nad Dziewięcioogoniastym, używając swojego Sharingana i próbuje zabić Kushinę, która szybko zostaje uratowana przez Namikaze i zabiera ją do Naruto. Tymczasem Tobi przywołuje lisa w centrum osadzie do rozpoczęcia zniszczenia Konohy, a Minato przygotowuje się do stawienia czoła Tobiemu. Minato pojawia się w Konosze i wysyła kulę ogoniastej bestii poza osadę. Po chwili zjawia się Tobi, który próbuje złapać Namikaze, ale Minato teleportuje się. Tobi podąża za nim. Minato i Tobi rozpoczynają walkę, w której Namikaze uderza swoim Rasenganem w Tobiego, korzystając z okazji, aby zaznaczyć go, odbierając mu władzę nad lisem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki