Fandom

Naruto Wiki

Wielki skok! (tom)

846stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Wielki skok!
PoprzedniNastępny
Tom 12.jpg
Informacje
Tom 12
Okładka Naruto Uzumaki
Shikamaru Nara
Postacie
Hizashi Hyūga

Starzec klanu Hyūga
Kanpō
Szef Ninja Kumo

Jutsu
Hakkeshō Kaiten

Hakke Rokujūyon Shō
Kamaitachi no Jutsu
Hyūga Sōke no Juinjutsu

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Wielki skok! jest 12 tomem mangi Naruto.

Rozdział 100Edytuj

Gotów do walki na śmierć i życie!

Naruto rozpoczyna walkę, tworząc kilka klonów cienia. Neji pokonuje je wszystkie z łatwością. Mówi mu, żeby się poddał, ponieważ Uzumaki od narodzin był skazany na niepowodzenie, gdy on był przeznaczony do wielkości. Naruto ponownie atakuje z kilkoma cieniami klonów, lecz Neji je ignoruje, zauważając, że jeden Naruto przebywa poza zasięgiem chłopaka. Zakładając, że jest to prawdziwy Uzumaki, Hyūga atakuje go. Naruto rozprasza, podczas, gdy prawdziwy atakuje go od tyłu, który był ukryty pośród klonów cienia.

Rozdział 101Edytuj

Jeszcze jedna!

Rozdział 102Edytuj

Ptak w klatce!

Rozdział 103Edytuj

Nieudacznik!

Rozdział 104Edytuj

Siła do zmian!

Kiedy Naruto ze zwiększoną szybkością i siłą przez czakrę lisa atakuje Nejiego. Neji ma trudności z utrzymaniem się, ale jest w stanie sprostać atakom Naruto. Gdy czakra lisa zderza się z Hakkeshō Kaiten Nejiego, dwie są rzucił siebie. Gdy usuwa kurz Naruto leży pokonany. Neji zaczyna krytykować go za myślenie, może wygrać, gdy Naruto wybucha z ziemi pod nim i uderza go. Widząc, że Naruto używane cienistego klona na pokrycie wykopanej dziury, Neji beszta się do przegranej z możliwością podpisania Naruto. Naruto poprawia go, mówiąc, że tworzenie klonów był zawsze jego słaby punktem, więc Neji powinien przestać obsesyjnie nad nieuniknionym losem.

Rozdział 105Edytuj

Wielki skok!

Rozdział 106Edytuj

Sasuke zdyskwalifikowany?

Rozdział 107Edytuj

Ten, któremu nic się nie chce!

Rozdział 108Edytuj

Przewidywać aby wygrać?

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Neji, elita ninjutsu, czy też nieuk Naruto? Przeciwnicy, którzy od początku rywalizacji nie znosili się nawzajem, właśnie stają do walki! Za chwilę Naruto ruszy na genialnego wojownika z brzemieniem zaklęcia... Za chwilę dojdzie do decydującego starcia!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki