FANDOM

"Wiem, że ci się uda"
PoprzedniNastępny
Rozdział 687.png
Informacje
Rozdział 687
Tom 71
Wątek Kaguya Ōtsutsuki Kontratakuje
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Wiem, że ci się uda" jest 687 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Kakashi pyta kruszącego się Obito dlaczego miałby zrezygnować z siebie, gdy był jeszcze niezbędny w walce, ale Uchiha milczy zastanawiając się, Kakashi był potrzebny do wspierania nowej generacji, zanim powiedział do towarzysza, aby skupił się na wrogu. Kaguya postanawia powrócić do swojego pierwszego wymiaru, podczas gdy ona uzupełnia czakrę, Naruto próbuje wykorzystać swoje umiejętności, aby uratować Obito, Czarny Zetsu rozpoczyna tyrandę o daremnych wysiłkach Uzumakiego, ale to, co on uważa za zmarnowane życie Obito, i chociaż Uchiha zgadza się na te słowa, lecz na Zetsu te słowa nie robią wrażenia i to Uzumakiego rozwścieczyło. Nie tracąc czasu, kiedy uświadomił sobie, że umiejętność jego dōjutsu było bezużyteczne, Sasuke rozpoczyna atak na Kaguyę, zmuszając ją do po raz kolejny zmiany wymiarów. Zwracając uwagę, że tym razem będzie rozproszona, Sasuke angażuje Kaguyę dając jej czas na ustąpienie, gdy otacza się Susanoo i leci w jej stronę. Obito wykorzystuje ten czas, aby wypowiedzieć swe ostatnie słowa do Kakashiego i Naruto, dziękując im za umożliwienie wspomnień, kim kiedyś był. Potem powiedział Naruto, by stał się Hokage, Obito ostatecznie rozpada się na popiół, co Czarny Zetsu komentuje, że Obito był karaluchem. W tym momencie wściekły Naruto oświadcza, że dlatego on chciał zostać Hokage i lecąc w ekstremalnych prędkościach odciął rękę Kaguyi. Tymczasem, mając pozagrobowe życie Obito rozmawia z Rin, w którym pogadają się.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki