FANDOM

"Wola Kamienia"
PoprzedniNastępny
Wola Kamienia
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending Yume wo Daite ~Hajimari no Clisroad~
Japoński Tytuł 石の意志 (Ishi no Ishi)
Angielski Tytuł Will of Stone
Polski Tytuł Wola Kamienia
Odcinek 332
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 575, Rozdział 576
Data Emisji 26.09.2013
Postacie
Ishikawa
Jutsu
Katon: Gōka Messhitsu

Mokuton: Kajukai Kōrin

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Wola Kamienia" jest 332 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Intensywna walka między Madarą i pięciu Kage nadal jako Ōnoki atakuje Madarę z Doton: Gōremu no Jutsu. Jednak Madara przeciwdziała techniką Mokuton: Kajukai Kōrin, niszcząc golema na kawałki. Tsunade pamięta techniki jej dziadka wydalający pyłek, ona instruuje Kage, aby go nie wdychali. Gaara unosi Kage, a Ōnoki lewituje trzymając A. Kabuto zastanawia się w jaki sposób ludzie myśleli, że nie ma innego shinobi niż Hashirama Senju, tak jak uważają moc Mędrca Sześciu Ścieżek za mit. Gdzie indziej, oddział ochraniający daimyō wraz z Dodaiem i Saganem gonią Mū. Podczas gdy Kage są rozproszeni, Madara uwalnia Susanoo, powodując ich upadek przez drzewa. Madara przechodzi do ustawienia lasu w ogniu i nie długo po tym piątka Kage traci przytomność. Ōnoki ciągle traci przytomność pamiętając o jego rozmowie z Pierwszym Tsuchikage o silnej woli shinobi lwa. Odmawiając wyrzeczenia się, Ōnoki za pomocą uwolnienia pyłu niszczy las stworzony przez Uchihę, w wyniku tego, Kage odzyskali przytomność. Gdy ciało Madary zostało uszkodzone po ataku Ōnokiego, w przerażeniu Kage, na klatce piersiowiej znajduje się wszczepione DNA Hashiramy Senju. Tymczasem Itachi kontynuuje swoje poszukiwania Kabuto, Sasuke odnajduje brata, próbuje z nim porozmawiać, lecz brat nie chciał. Tymczasem na polu walki Madara postanawia wziąć Tsunade jako pierwszy cel, ponieważ należy do Senju i również jest słabą kobietą, żałosną w porównaniu jej dziadka. Tsunade stwierdziła, że odziedziczyła coś więcej niż moc dziadka - Wolę Ognia - coś, czego Madara nie powinien lekceważyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki