FANDOM

"Wspomnienie śnieżnego dnia"
PoprzedniNastępny
Wspomnienie śnieżnego dnia
Informacje
Opening Over
Ending Denshin Tamashii
Japoński 雪の日の記憶
Rōmaji Yuki no Hi no Kioku
Angielski Memories from the Day of Snow
Polski Wspomnienie śnieżnego dnia
Odcinek 45
Wątek Gang Byakuya (wątek)
Data Emisji 14.02.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Uwolnienie Lodu: Trąba Powietrzna
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Wspomnienie śnieżnego dnia" (雪の日の記憶, Yuki no Hi no Kioku) jest 45. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis Edytuj

Protest przeciwko firmie Kaminarimon odbywa się w sprawie rzekomych praktyk wyzysku. Gang Byakuya jest zadowolony z rosnącego zamieszania w Konosze. Ryōgi potwierdza przy pomocy Gekkō, to wszystko jest w ostateczności dla sprawiedliwości. Sai i Shikamaru informują Naruto o najnowszych wydarzeniach i spekulują możliwe przyczyny i wyniki. Boruto idzie sprawdzić sytuację z przyjaciółmi. Shikadai działa oderwane od sytuacji, gdy pytają o to, myląc innych. Ryōgi zastanawia się, w jaki sposób przyłączył się do Gangu Byakuya. Pewnego dnia jego ojciec wrócił do domu śmiertelnie ranny z misji. Kiedy matka Ryōgiego próbowała pomóc, została również zabita przed nim. Napastnik próbował zaatakować Ryōgiego, który wykorzystał swoje zdolności do uwalniania lodu, aby go powstrzymać, zanim stracił przytomność. Kiedy się obudził, Gekkō powiedział mu, że zabił człowieka, który go zaatakował, i że pogrzeb jego rodziców dobiegł końca. Gekkō zaproponował, aby uczyć Ryōgi, który przyjął ofertę. Gekkō wprowadził Ryōgiego do Gangu Byakuya, twierdząc, że jest to prawdziwa praca, którą on i jego ojciec robili poza pracą shinobi. Gekkō twierdził, że on i ojciec Ryōgi zaczęli kwestionować swoją rolę jako shinobi, wykonując jedynie misje zgodnie z rozkazami tych nad nimi, działając jak pionki. Myśląc o słowach matki o ojcu, który pomagał ludziom, Ryōgi zdecydował się dołączyć do Gangu Byakuyi. Gekkō stwierdza, że ​​Ryōgi wspominał przeszłość i zauważa kawałek shōgi w dłoni. Ryōgi mówi, że to od przyjaciela, i podczas gdy Gekkō zachęca go, gdy tylko nie słyszy, mówi, że to już nie ma znaczenia. Ryōgi spotyka się z Shikadaiem, aby grać shōgi i grają do zmierzchu, a Shikadai go bije. Shikadai pyta Ryōgiego, czy jest on z gangiem Byakuya, zauważając, że znał reputację laboratorium Katasuke pomimo tego, że był ostatnim przybyciem, i doszedł do wniosku, że musiał to wiedzieć z osłony wioski. Ryōgi próbuje odbijać, ale Shikadai wskazuje lampę, którą Ryōgi przyniósł, by pozwolić im grać po zmroku, znajduje się na liście skradzionych towarów. Ryōgi reaguje na roszczenie i zauważa, że ​​Shikadai nakłonił go do potwierdzenia jego podejrzeń. Shikadai nie zamierza go włączyć, ale chce, żeby przestał. Kiedy Shikadai mówi, że skończy jako pionek kogoś innego, Ryōgi wpada w złość. Mówi, że Shikadai w ogóle go nie rozumie i oskarża Shikadaia, że nie zawraca sobie głowy próbami przebicia się we wszystkim, co robi, nawet nie próbując powstrzymać go przed ucieczką. Ryōgi wychodzi i spotyka się z resztą Gangu Byakuya. Gekkō mówi, że nadszedł czas na wdrożenie końcowej części ich planu.

Występujące postacie Edytuj