FANDOM

Złamanie pieczęci
PoprzedniNastępny
Tom 47.jpg
Informacje
Tom 47
Okładka Minato Namikaze
Naruto Uzumaki
Postacie
Brak w tym tomie.
Jutsu
Chibaku Tensei

Bijū Fūin
Jūho Sōshiken

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Złamanie pieczęci jest 47 tomem mangi Naruto.

Rozdział 433Edytuj

Porażka trybu pustelniczego

Rozdział 434Edytuj

Naruto kontra Tendō

Rozdział 435Edytuj

Wszechrzeczy boskie przyciąganie

Rozdział 436Edytuj

Pokój

Rozdział 437Edytuj

Wyznanie

Naruto powtrza, że Jiraiya niezakceptował by ideei Paina na temat jak osiągnąć pokój na świecie. Ścieżka deva odpowiada, że Naruto i Jiraiya są głupi i że ich śmierć stworzy pokój. Kiedy Shima próbuje zachęcić Naruto, ścieżka deva odpycha ją. Zanim Naruto coś postanowił, Hinata atakuje ścieżkę deva. Naruto mówi jej, aby odeszła, bo nie ma szans na wygraną. Hinata o tym wie, ale mówi, że po zobaczeniu Naruto tak długo i chcąc być z nim, ona nie może pomóc, ale chce ochronić. Dodaje, że kocha Naruto. Zanim zdążył do przetworzyć, Hinata atakuje ścieżkę deva, ale zostaje szybko pokonana i najwyraźniej zabita. Rozwścieczony przez "morderstwo", który był świadkiem pierwszej ręki, Naruto wyrywa się ze swoich ograniczeń i wchodzi w sześcioogoniastą formę.

Rozdział 438Edytuj

Złamanie pieczęci

Rozdział 439Edytuj

Niebiańska gwiazda eksplozji ziemi

Ponad zarzutami Konan, Nagato używa Chibaku Tensei przez ścieżkę deva, co powoduje dalsze osłabienie jego już wątłego ciała. Naruto będąc ośmiogoniastej formie, ale nawet on sam ma wtedy trudności. Sfrustrowany Naruto, w jego podświadomości woła o pomoc. Demoniczny lis oferuje zniszczenie wrogów Naruto, jeśli on pozwoli jej odejść. Naruto przygotowuje się do zdjęcia pieczęci zachowując lisa, ale zostaje zatrzymany przez Czwartego Hokage, który dzięki lisowi, któey dawał zły wpływ, to ma szansę zobaczyć syna.

Rozdział 440Edytuj

Rozmowa z Czwartym

Naruto podnosi od zastrzeżenia Czwartego Hokage, że jest jego synem. Naruto jest rozradowany i następuje jego ojca, aby część jego podświadomości, gdzie lis nie grozi zabiciem ich obu. Czwarty wyjaśnia, że zaprojektował pieczęć Naruto do produkcji odcisk niego, jeśli kiedykolwiek pieczęć miałaby zostać złamana. Naruto pyta, dlaczego Czwarty zapieczętował lisa we własnym syna. Czwarty odpowiada, że ufał tylko swojemu synowi, który opanuje demona, aby pokonać zamaskowanego człowieka odpowiedzialnego za atak na Konohę szesnaście lat wcześniej. Omawiają pomysły Paina o pokoju i Czwarty sugeruje, że jest to człowiekiem, która wychowała epoka, a zamaskowany mężczyzna prawdopodobnie wykorzystuje go .Czwarty zachęca Naruto znaleźć własne rozwiązanie dotyczące pokoju i Paina. Po przywróceniu pieczęci, on znika.

Rozdział 441Edytuj

Wirujący shuriken kontra bogom podporządkowanie

Nagato nie jest w stanie utrzymywać dłużej Chibaku Tensei. Rozpada się i Naruto w trybie mędrca, ląduje na ziemi. Naruto jest zagubiony jak dostał się tutaj, więc Katsuyu wyjaśnia, że uległ lisowi i popadł w szał. Katsuyu zapewniła go, że nie zrobił nikomu krzywdy, a Hinatą jest wszystko w porządku. Widząc Ścieżka Deva, prosi go, aby zabrać go do Nagato. Odmawia, więc Naruto ma jedną ze swoich odbiorników czakry i śledzi lokalizację Nagato. Potem atakuje Ścieżka Deva z Rasenshurikenem, starając się trafić go podczas jego mocy odpychania, którą ładowane.

Rozdział 442Edytuj

Ostatnia szansa

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Naruto w trybie pustelniczym rusza zdecydowanie do ataku i przypiera Paina do muru. Jednakże siła przeciwnika przekracza wszystko, z czym nasz bohater miał dotąd do czynienia. W rezultacie Naruto zostaje schwytany. Jak odpowie Painowi przekonanemu o słuszności swoich działań?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki