FANDOM

"Zawsze będę cię kochał"
PoprzedniNastępny
Rozdział 590
Informacje
Rozdział 590
Tom 62
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Anime Odcinek 339, Odcinek 340
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Zawsze będę cię kochał" jest 590 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Z przerwaniem Kuchiyose: Edo Tensei, wszyscy ożywieni shinobi zaczęli znikać pod słupami światła. Ponieważ walka między Tobim i Naruto wynika, Naruto napiera na niego, twierdząc, że jego przeciwnicy byli przed nim, jak Tobi kontempluje, że Kabuto został pokonany. Tymczasem pięciu Kage walczą z Madarą, który szykuje się do zadania kolejnego ciosu mieczem, nagle Susanoo Madary zaczyna znikać i on sam otoczony wiązką światła, powodując zastanowienie, co się stało z przywołującym. Powracając do jaskini, Itachi używa ostatniego z jego świadomości, aby pokazać Sasuke jego wspomnienia z masakry klanu Uchiha, pokazując mu, jak wszedł w posiadanie Sharingana Shisuiego Uchihy, decyzji starszyzny Konohy o przeniesieniu wobec klanu Uchiha zamachu stanu, jego spotkanie z Tobim, a kończąc na ostatnich słowach Fugukiego i Mikoto do Itachiego. Ujawniona pełna prawda o zbrodni, Itachi powiedział Sasuke, że nawet jeśli nigdy mu nie wybaczył, i bez względu na to zawsze będzie kochał swojego młodszego brata.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki