FANDOM

"Zawsze będę cię kochał"
PoprzedniNastępny
Zawsze będę cię kochał
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Black Night Down
Japoński Tytuł お前をずっと愛している (Omae o Zutto Aishiteiru)
Angielski Tytuł I Will Always Love You
Polski Tytuł Zawsze będę cię kochał
Odcinek 339
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 588, Rozdział 589, Rozdział 590
Data Emisji 21.11.2013
Postacie
Brak tym odcinku.
Jutsu
Raisuiryūdan
Narzędzia
Brak tym odcinku.

"Zawsze będę cię kochał" jest 339 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Powracając na pierwszą linię frontu, pięciu Kage walczą przeciwko odzianych we własne Susanoo pięciu drewnianych klonów Madary. Pomimo tych wielkich sprzeczności, Ōnoki mobilizuje ich do walki, zwracając uwagę, że oni muszą spełnić zadanie, w którym nie może się nie powieść. Madara zdaje sobie sprawę, że Ōnoki jest problemem i musi złamać jego wolę. Z tym, Kage przechodzą do ofensywny przeciwko klonów Madary jeszcze raz. Sytuacja szybko odwraca się na najgorsze, gdyż Madara zapowiedział użycie jego pełnej mocy poprzez użycie ostatecznego Susanoo i wpływając do korzystania z jego miecza, aby ich zaatakować. Gdzie indziej w jaskini, Itachi nakazuje Kabuto, aby położył kres Kuchiyose: Edo Tensei, podczas którego Sasuke stwierdza jego postanowienie, by zniszczyć wioskę, że jego brat cierpi poczyniony przez tak długi czas, gdy żegnał się po raz ostatni z Itachim. Gdy światła otaczające ożywionych shinobi zaczynają świecić na polach bitew, ponieważ odchodząc w słupach światła, zbliża się do Sasuke i Itachi używa Sharingana, aby pokazać bratu wszystko na temat masakry klanu Uchiha. Wyjawionej prawdy Itachi powiedział Sasuke, że będzie go kochał na zawsze, nie ważne jaką drogę wybierze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki